Metal Sistem Banner

Агроинсект

Бюлетин

Препоръчани имоти

Квадратура: 400.00 кв.м.
Цена: 2 100.00 €
Квадратура: 400.00 кв.м.
Цена: 2 100.00 €
Квадратура: 2 017.00 кв.м.
Цена: 2 500 000.00 €
Квадратура: 480.00 кв.м.
Цена: 1 250.00 €
Квадратура: 400.00 кв.м.
Цена: 2 000.00 €
Квадратура: 430.00 кв.м.
Цена: 1 935.00 €

Пазарът на търговски площи – все по-иновативни концепции и синергия с онлайн платформи

Пазарът на търговски площи – все по-иновативни концепции и синергия с онлайн платформи

източник: https://gradat.bg

Фотограф: Градът

Към днешна дата, въпреки по-слабия инвеститорски интерес, пазарът на търговски площи в България търпи най-динамично развитие, което се диктува от постоянно променящите се потребителски модели, навлизането на нови ритейлъри с все по-иновативни концепции и онлайн платформи.

Концепциите на търговските центрове трябва да кореспондират с нуждите на клиентите

Фотограф: Градът

Българският ритейл сектор все още не е достатъчно добре подготвен за дигиталната трансформация. Търговският център вече не е това, което беше. Съвременните модели за развитие са изцяло обърнати към клиента и неговите потребности. Модерният мол вече е място за shoppertainment – за съчетаване на удоволствието от пазаруване с разнообразни развлечения, удобства и социални контакти, коментира проф. д-р Филипа Фернандес, директор на Expansion Labs International, по време на годишната конференция BalReC 2018. Новото поколение потребители търси реални преживявания, които не са достъпни пред екрана на компютъра или таблета. Затова вече и в България се забелязва глобалната тенденция утвърдени онлайн търговци да отварят традиционни магазини в големите търговски центрове.

Фотограф: Градът

Само търговски центрове, коите са адаптивни към предизвикателствата на бъдещето  ще оцелеят, отбеляза Зорана Бурлич, главен изпълнителен директор на Delta Real Estate. Тя обяви, че техният проект - Delta Planet Mall във Варна, ще отвори врати през март 2019 г. с уникални изненади за жителите и гостите. В морската столица има необходимост от позициониране на още един мол и навлизане на нови ритейлъри. Като инвестицитор сме наясно, че се намираме в дигитална ера, така че всеки търговски център, който не е в крак с новите тенденции в пазаруването, е обречен на неуспех, потвърди Зорана Бурлич. Лайфстайлът именно е най-същественото отличие на шопинг центъра от онлайн магазините. Стремежът към здравословен начин на живот на активните потребители също се отразява върху продуктовия микс и концепциите на големите търговски центрове.

Цялата статия може да прочетете тук: http://bit.ly/2QbMOKB